omega 3 mastné kyseliny webinar obrazok

Prihláste sa na webinár ZADARMO

TAJUPLNÝ svet OMEGA 3 mastných kyselín a ich vplyv na zdravie

Pozrieme sa v ňom na podceňovanú časť ľudskej výživy, ktorou sú tzv. Omega 3 mastné kyseliny. Povieme vám, aká to je zložka výživy, aké benefity nám prináša a či sa oplatí venovať im zvýšenú pozornosť. Máte sa na čo tešiť pretože dostanete informácie "z prvej" ruky. Nie len teória, ale aj prax a kopec hodnotného know-how.

PREČÍTAJTE SI NAJNOVŠIE ČLÁNKY NA BLOGU

Pozrite si zaujímavé články o rybom olej a omega 3 mastných kyselinách, v ktorých sa dozviete viac na túto tému. Zasvetíme vás do výskumov a detailných informácií týchto zdravých tukov

Čo obsahuje najviac omega 3 mastných kyselín v strave?
Vitajte v prvom článku na našom blogu. Hneď na úvod sa pozrieme na to, kde hľadať tie…

ČO SÚ TO OMEGA 3 MASTNÉ KYSELINY?

Omega 3 mastné kyseliny patria medzi tzv. polynenasýtené mastné kyseliny. Je to určitý druh zdravých tukov, ktorého máme v dnešnej, modernej strave akútny nedostatok. Medzi najlepšie zdroje patria najmä rybí olej, mastné ryby ako losos, makrela, či sardinky, ale aj kvariár, ghee maslo, vajcia, či rastliné zdroje ako napríklad ľanové semiačka, chia semiačka a konopné semiačka

omega 3 rybí olej Eqology

BENEFITY OMEGA 3 A RYBIEHO OLEJA

Aké benefity Vám ponúka pravidelná konzumácia rybieho oleja a omega 3 mastných kyselín? Tu nájdete povolené zdravotné tvrdenia v EÚ

  • Kyselina dokozahexaénová (DHA)  prispieva k udržaniu správnej funkcie mozgu
  • Kyselina dokozahexaénová (DHA) prispieva k udržaniu dobrého zraku
  • Kyselina eikozapentaénová a kyselina dokozahexaénová (EPA/DHA) prispievajú k správnej funkcii srdca
  • Náhrada nasýtených tukov nenasýtenými tukmi (omega 3 alebo mononenasýtenými v strave prispieva k udržaniu normálnej hladiny cholesterolu v krvi
  • Priaznivý účinok sa dosiahne pri konzumácia 250mg EPA a DHA denne
losos omega 3
  • Dospelí: 250 mg DHA na udržanie normálnej funkcie mozgu a videnia.
  • 250 mg EPA a DHA prispievajú k normálnym funkciám srdca.
  • 2 – 5 g DHA a EPA na udržanie normálnej hladiny triglyceridov v krvi a normálneho krvného tlaku.
  • Tehotné a dojčiace ženy: 450 mg DHA a 250 mg EPA prispievajú k normálnemu vývoju mozgu u plodu a dojčených detí.
  • Dojčatá do 1 roka: 100 mg DHA prispieva k normálnemu vývoju zraku.